Idræt om dagen - Billund

Idræt om dagen i Billund

Er for alle, som måske har lagt arbejdslivet fra sig, og har mulighed for at dyrke motion om dagen. Man bestemmer selv niveau og tempo.

Vinter
Idræt:
½ times gymnastik med træning af bevægelighed, styrke, balance og kondition. Derefter kan man vælge mellem badminton, styrketræning, motionsmaskiner, bedstevolley, ringo, bordtennis, petanque, tæppecurling og andre spil og aktiviteter.
Sted og tid: Billund Idrætscenter torsdag kl. 9:45-11:45.
Periode: September–april.
Instruktør: Asta Marie Sigtenbjerggaard

Stolemotion:
Træning af bevægelighed, styrke, balance og koordination så vi fortsat kan mestre hverdagens udfordringer. Vi har udgangspunkt på stole, men laver også stående og gående aktiviteter, ligesom vi bruger elastikker og andre småredskaber.
Sted og tid: Lindegården fredag kl. 9.30–10.30.
Periode: September–april
Instruktør: Anette Plougstrup

Sommer
Krolf: udstyr kan lånes, spillevejledning gives, mulighed for at deltage i turnering.
Sted og tid: Krolfklubbens petanquebaner ved Billund Idrætscenter mandag og onsdag kl.13.00.
Periode: April-oktober
Henvendelse vedr. krolf: Maja Pedersen, 24 40 05 65
Hele året
Vandrefuglene: selvstyrende gruppe med udspring fra Ældreidrætten kører ud og går i naturen 1 -1½ time hele året i alle lige uger
Sted og tid: Billund Idrætscenter kl. 10.00 mandag eller onsdag.
Instruktør: Else Lykke, 24 26 47 07

Henvendelse ang. Idræt om dagen: Jørgen Kaad Andersen - telf. 21475355